Directeur Marketing / Corendon & Corendon Hotels & Resorts

Sinds 2016 actief in de reisbranche na 9 jaar actief te zijn geweest in digital marketing. Inmiddels hebben de offline marketing kanalen ook weinig tot geen geheimen meer voor hem. Corné is als directeur marketing verantwoordelijk voor alle marketingactiviteiten van de touroperator in Nederland en België en daarnaast ook voor de marketing bij Corendon Hotels & Resorts.

Tijd: 10:45 – 11:15 uur

Marketing: van 100 naar 0 en weer terug naar 100. Welke learnings nemen we mee? – Corné Hoogendoorn

De komst van COVID-19 hakte er fors in bij Corendon: actief als touroperator, airline én hotelketen. Welke impact had dit op de manier van marketing bedrijven en hoe ging Corendon daarmee om? Welke zaken waren succesvol en welke zaken misschien wat minder? Welke learnings kun je meenemen uit deze periode naar de toekomst? Op deze en meer zaken gaat Corné in tijdens zijn presentatie.

Directeur Marketing / Corendon & Corendon Hotels & Resorts
Sinds 2016 actief in de reisbranche na 9 jaar actief te zijn geweest in digital marketing. Inmiddels hebben de offline marketing kanalen ook weinig tot geen geheimen meer voor hem. Corné is als directeur marketing verantwoordelijk voor alle marketingactiviteiten van de touroperator in Nederland en België en daarnaast ook voor de marketing bij Corendon Hotels & Resorts.

Registreren