In gesprek over de toekomst van Toerisme voor bestemmingen (NL)

In gesprek over de toekomst van Toerisme voor bestemmingen (NL)

Moderator: Isabel Mosk

Panelgasten:
– Elke Dens, Global director of programs at The Travel Foundation – Teach Marketing at Fac. Economy of University of Antwerp -former Marketing director for VisitFlanders & chair marketing at European Travel Commission
Elke Dens was one of the driving forces to lead VisitFlanders into ‘Travel to tomorrow’, a vision on tourism that is based on regeneration. As a former chairwoman of the Marketing Group of The European Travel Commission she aligned the marketingdirectors from 28 countries in Europe around one sustainable strategy for brand Europe. After COVID’19 she decided to take a few years of leave from the government and support other destinations in their transition as a consultant. Three days a week she works as the global director of programs of NGO The Travel Foundation. She volunteers for FairBNB, and is a proud board member of The Impact Travel Alliance, based in New York. She recently published the book ‘Tourism is dead. Long live the traveller’.

– Ewout Versloot, Strateeg bij NBTC
Ewout Versloot is socioloog en strateeg bij het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen. Hij specialiseert zich in de veranderende wereld van toerisme, waardevol toerisme en de verduurzaming van de bestemming Nederland.

– Martin Boisen, Director at For the Love of Place / Lecturer at the University of Groningen
Martin Boisen (Kopenhagen, 1981) is directeur van For the Love of Place en onder die bedrijfsnaam is Martin in binnen- en buitenland de afgelopen vijftien jaar uitgegroeid tot vooraanstaand adviseur op het gebied van de marketing en branding van steden. Wanneer Martin niet als adviseur actief is, is hij Vice-voorzitter van The International Place Branding Association, Docent Sociale Geografie aan de Rijksuniversiteit Groningen en Docent City- en Regiomarketing bij CLOK Academy.

– Isabel Mosk, Destination Marketing Strategist | Public Speaker | Tourism & Destination Marketing – Sherpa’s Stories
Isabel is toerisme strateeg. Met haar bedrijf Sherpa’s Stories helpt ze (inter)nationale steden, regio’s en landen zich voor te bereiden op de toekomst en aan marketing te doen in het tijdperk waarin wij leven. Isabel wordt gezien als een vooruitstrevende denker binnen de reisindustrie. Ze spreekt op (inter)nationale congressen over haar vakgebied én passie reizen.

Registreren