Marketing: van 100 naar 0 en weer terug naar 100. Welke learnings nemen we mee? (DUTCH) – Corné Hoogendoorn

Marketing: van 100 naar 0 en weer terug naar 100. Welke learnings nemen we mee? (DUTCH) – Corné Hoogendoorn

De komst van COVID-19 zorgde ervoor dat organisaties wendbaarder moeten zijn dan ooit. Corné Hoogendoorn, oprichter van Yelflow en voormalig Directeur Marketing bij Corendon & Corendon Hotels & Resorts neemt je mee in hetgeen (marketing)organisaties hiervan kunnen leren. Welke learnings kun je meenemen uit deze periode naar de toekomst? Hoe kun je dit soort grote klappen omzetten in kansen voor een organisatie? Op deze en meer zaken gaat Corné in tijdens zijn presentatie.

Na 5,5 jaar actief geweest te zijn in de reisbranche heeft hij de stap naar het ondernemerschap gemaakt. Door zijn ervaring kent ook offline marketing weinig tot geen geheimen meer voor hem. Lees ook het interview met Corné over wat hij gaat vertellen tijdens het Online Travel Congress 2022.