Partnersessie: Hyperpersonalisatie in travel: Het vinden en boeken van een vakantie net zo leuk maken als de vakantie zelf (NL)

Partnersessie: Hyperpersonalisatie in travel: Het vinden en boeken van een vakantie net zo leuk maken als de vakantie zelf (NL)

Als reisorganisatie heb je te maken met duizenden individuele reizigers, die allemaal een relevante ervaring verwachten. Het boeken van een reis is een relatief lange journey waarbij de timing en het type vakantie wat je een boeker aanbiedt cruciaal zijn. In deze sessie leer je meer over hoe je hyperpersonalisatie op basis van AI in kunt zetten binnen de travel branche en waarom je niet meer om deze techniek heen kunt. Daarnaast neemt Bookit je mee in hoe ze in de praktijk voor iedere reiziger een ervaring als persoonlijk reisagent kunnen realiseren.

Derek Heek, Analytics Engineer, Bookit
Als Analytics Engineer opereert Derek op het snijvlak tussen de techniek en de business. Samen met de data-analisten zorgt hij er binnen Bookit voor dat de grote berg met beschikbare data maximaal benut wordt. Zo worden de verschillende afdelingen intern in staat gesteld data-gedreven beslissingen te maken. Daarnaast wordt met behulp van data de klantbeleving geoptimaliseerd en gepersonaliseerd, waarbij ernaar wordt gestreefd de ervaring van een persoonlijk reisadviseur online zo dicht mogelijk te benaderen.

Alexander van Eerden, Founder, Building Blocks
Alexander is de founder van Building Blocks. Samen met compagnon Merwin de Jongh startte ze samen in 2013 het bedrijf in Data Science en AI. Building Blocks is als high end SaaS gespecialiseerd in Consumer AI. Sinds maart 2022 maakt Building Blocks deel uit van het beursgenoteerde techbedrijf CM.com. Momenteel is Alexander verantwoordelijk voor Building Blocks binnen CM.com, daarnaast is hij lid van de adviesraad voor de Brabantse Data economie en tevens mede-oprichter en RvA lid van start-up Globe Protocol.

Registreren