Op de hoogte blijven? Schrijf je hier in voor de nieuwsbrief

Marius Appelman

Talkshow sustainability
Hier tijd toevoegen

De maatschappelijke waarde van toerisme
Op weg naar een herstel van de toerismesector is het juist nu van belang duidelijk te maken wat de maatschappelijke waarde van toerisme is. In een transitie waarin de verwachting is dat duurzaamheid het nieuwe normaal gaat worden is het van belang als sector en spelers ook je maatschappelijke waarden te vergroten. Hoe doe je dat en welke barrières en potentiële oplossingen zijn er voor het integreren en normaliseren van duurzaam ondernemen én het vergroten van maatschappelijke waarde? Kortom, hoe reis je van ‘do less harm’ naar ‘do good’.

Marius Appelman

Creator of Riksja Travel

Oprichter van Riksja Travel in 2000. Gestart met het hogere doel om mensen gelukkig te maken. Riksja ontwikkelde een actief duurzaamheidsbeleid in de voorhoede van de reisbranche. Voorvechter van empowerment zowel op kantoor als lokaal. Oprichter van het Travel Impact Lab in 2018. Op zoek naar een grotere positieve impact van reizen. In oktober 2020 het CEO stokje aan een drietal van de volgende generatie overgedragen.