Op de hoogte blijven? Schrijf je hier in voor de nieuwsbrief

Saskia Griep

Talkshow Marketing & communicatie en digitalisering
Hier tijd invullen

Marketingcommunicatie in Coronatijd
Marketing & communicatie in tijden van Corona. Terwijl het buitenlandse toerisme grotendeels op slot is, herondekt de Nederlander haar eigen land. Wat is de impact op het marketing- & communicatiebeleid in deze nieuwe werkelijkheid? Hoe anticiperen marketeers en communicatieprofessionals uit de reissector hierop? Van crisiscommunicatie tot behoud van consumentenvertrouwen. We gaan in gesprek met verschillende marketing en communicatieprofessionals uit de sector voor binnen- en buitenlands toerisme.

Saskia Griep

Managing director at Better Places

Saskia Griep heeft toerisme gestudeerd in Breda, is toen gaan reizen en heeft vervolgens een master behaald in Culturele Antropologie en een post master in Sustainable Business. Ze heeft langere tijd in Colombia en China gewoond. Ze werkte jarenlang als manager touroperating en duurzaamheidsco├Ârdinator bij Sawadee Reizen. In 2016 is met Better Places gestart om te laten zien dat je door duurzaam te ondernemen een succesvol bedrijf kunt neerzetten.