10 januari 2023

Moderator: Isabel Mosk

Panelgasten:
– Elke Dens, Global director of programs at The Travel Foundation – Teach Marketing at Fac. Economy of University of Antwerp -former Marketing director for VisitFlanders & chair marketing at European Travel Commission
Elke Dens was one of the driving forces to lead VisitFlanders into ‘Travel to tomorrow’, a vision on tourism that is based on regeneration. As a former chairwoman of the Marketing Group of The European Travel Commission she aligned the marketingdirectors from 28 countries in Europe around one sustainable strategy for brand Europe. After COVID’19 she decided to take a few years of leave from the government and support other destinations in their transition as a consultant. Three days a week she works as the global director of programs of NGO The Travel Foundation. She volunteers for FairBNB, and is a proud board member of The Impact Travel Alliance, based in New York. She recently published the book ‘Tourism is dead. Long live the traveller’.

– Ewout Versloot, Strateeg bij NBTC
Ewout Versloot is socioloog en strateeg bij het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen. Hij specialiseert zich in de veranderende wereld van toerisme, waardevol toerisme en de verduurzaming van de bestemming Nederland.

– Martin Boisen, Director at For the Love of Place / Lecturer at the University of Groningen
Martin Boisen (Kopenhagen, 1981) is directeur van For the Love of Place en onder die bedrijfsnaam is Martin in binnen- en buitenland de afgelopen vijftien jaar uitgegroeid tot vooraanstaand adviseur op het gebied van de marketing en branding van steden. Wanneer Martin niet als adviseur actief is, is hij Vice-voorzitter van The International Place Branding Association, Docent Sociale Geografie aan de Rijksuniversiteit Groningen en Docent City- en Regiomarketing bij CLOK Academy.

– Isabel Mosk, Destination Marketing Strategist | Public Speaker | Tourism & Destination Marketing – Sherpa’s Stories
Isabel is toerisme strateeg. Met haar bedrijf Sherpa’s Stories helpt ze (inter)nationale steden, regio’s en landen zich voor te bereiden op de toekomst en aan marketing te doen in het tijdperk waarin wij leven. Isabel wordt gezien als een vooruitstrevende denker binnen de reisindustrie. Ze spreekt op (inter)nationale congressen over haar vakgebied én passie reizen.

5 oktober 2022

In gesprek over de toekomst van Toerisme voor bestemmingen (NL)

Moderator: Isabel Mosk Panelgasten: – Elke Dens, Global director of programs at The Travel Foundation – Teach Marketing at Fac. Economy of University of Antwerp -former […]
4 oktober 2022

Wrap up / closing (ENG) – Rens de Jong

4 oktober 2022

Closing drink

4 oktober 2022

Lunch break

4 oktober 2022

Coffee break

4 oktober 2022

Wrap up / afsluiting (ENG) – Rens de Jong

4 oktober 2022

Borrel

4 oktober 2022

Koffiepauze

4 oktober 2022

Lunchpauze

27 september 2022

Power of Play Masterclass; Adapting to change! (NL) – Nancy Beers

Ben je klaar om uit je stoel te komen en een beetje pit aan je leven toe te voegen met de Power of Play? Ga mee […]
27 september 2022

Opening (ENG) – Rens de Jong

27 september 2022

A conversation with Elske Doets, Stef Driessen, Paul Peeters, Fenny Koppen and Florian Reuters about True Pricing (NL)

Rens de Jong talks about true pricing with Elske Doets, Stef Driessen and Paul Peeters. What effects does true pricing have for the travel industry? Are […]
27 september 2022

In gesprek met Elske Doets, Stef Driessen, Paul Peeters, Fenny Koppen en Florian Reuter over True Pricing (NL)

Rens de Jong gaat in gesprek met Elske Doets, Stef Driessen, Paul Peeters en Fenny Koppen over True pricing. Welke effecten brengt true pricing met zich […]
22 september 2022

Our “man” rediscovers the Netherlands (ENG) – Thomas Erbrink

Onze man herontdekt Nederland In a personal presentation, Thomas Erdbrink tells us how he changed from being 100% Dutch to half Iranian and back again. Or […]
22 september 2022

Onze man herontdekt Nederland (ENG) – Thomas Erdbrink

Onze man herontdekt Nederland In een persoonlijk college legt Thomas Erdbrink uit hoe hij van een hele Nederlander veranderde in een halve Iraniër en weer terug. […]
14 september 2022

Reception

14 september 2022

An unforgettable trip thanks to TikTok and Instagram Reels (ENG) – Kirsten Jassies

An unforgettable journey thanks to TikTok and Instagram Reels An inspiring and practical lecture on how you can use TikTok and Instagram Reels (short videos) in […]
14 september 2022

The wonderful world of NFTs and the Metaverse for the leisure economy (ENG) – Jan Scheele

The magical world of NFTs and Metaverse for the leisure economy Jan Scheele, CEO Bloqon.nl             Jan Scheele (35) has been active in the blockchain industry since […]
14 september 2022

How brands can change the world (ENG) – Thecla Schaeffers

How brands can change the world Brands and doing good sometimes seems to be at odds with each other. But brands nowadays do not only have […]
14 september 2022

How Gen-Z makes the difference (ENG) – Omar Kbiri

How Gen-Z makes the difference We will dive into the world of Generation Z and explore how to capture their hearts and minds. Omar Kbiri, Founder, […]
14 september 2022

Eco-Sexy. Big Smiles. (ENG) – Marco Lemmers

Eco-Sexy. Big Smiles. Marco talks about the origins of Conscious Hotels and how he interprets sustainable leadership in hospitality. He believes in sending a positive message […]
1 september 2022

Eco-Sexy. Big Smiles. (ENG) – Marco Lemmers

Eco-Sexy. Big Smiles. Marco talks about the origins of Conscious Hotels and how he interprets sustainable leadership in hospitality. He believes in sending a positive message […]
Registreren